Վայրը՝ Օշական
Օրը՝ Սեպտեմբերի 23
Նախագծի մասնակիցները՝Հյուսիսային դպրոցի 5-6տարեկաններ
Նպատակը՝ Ճամփորդելու միջոցով ճանաչել շրջակա միջավայրը, մեր գործունեությամբ նպաստել շրջակա միջավայրի պահպանմանն ու բարելավմանը:
Խնդիրները՝Գործունեությանը նախապատրաստվելու կարողության ձևավորում
• Թիմային (խմբով) աշխատելու (հանդես գալու) կարողությունների ձևավորում
• Ընտանիքին ներգրավելով ուսումնական գործընթացին՝ դարձնել դրա մասնակիցը
• Ճամփորդական, արշավային կանոնների յուրացում ու իրագործում
Նախագծի իրականացման փուլերը՝
• Նախապատրաստում
• Ճամփորդություն
• Ամփոփում
Սովորողների նախնական կարողություններ և հմտություններ
• Կարողանա կազմել ճամփորդության համար անհրաժեշտ պարագաների ցանկը (խմբով)
• Ճամփորդության համար կանոններ մշակել
• Թվային ֆոտոխցիկով, հեռախոսով լուսանկարել
• Ճամփորդության մասին մի քանի նախադասությամբ պատմել, տեսածը նկարել, ծեփել
Նախագծի իրականացումն ըստ գործունեության ոլորտների
Մայրենի
• Պատմել իր տեսածի, ստացած տպավորությունների մասին
Մաթեմատիկա
• Հաշվել, համեմատել, չափել շրջապատում հանդիպող առարկաները՝պուրակի տառերը, ծառերը, բլուրները, ցուցանակները և այլն
Ես և շրջակա աշխարհը
• Ճանաչել, ծանոթանալ տեղանքին, անհրաժեշտության դեպքում իրականացնել հանրօգուտ աշխատանք
• Ճամփորդական, արշավային կանոններ մշակել ու կիրառել
ՏՀՏ
• Ֆոտոխցիկի, ձայնագրիչի կիրառություն
Ընթացքը՝
Փուլ 1-ին՝ Նախապատրաստում
- Ճամփորդության վայրի մասին տեղեկությունների փոխանցում
- Ճամփորդության համար անհրաժեշտ պարագաների ցանկի կազմում (խմբով)
- Ճամփորդության կանոնների մշակում
Փուլ 2-րդ՝ Ճամփորդություն
- Այցելություն Սուրբ Մեսրոպ Մաշտոց եկեղեցի, տառերի պուրակ,
- Շրջայց դպրատուն-թանգարանով,
- Քայլք դեպի Դիդի Կոնդի բարձունք, բարձունքի ստորոտի 14-րդ դարի մատուռ, բարձունքի գագաթի՝ Գրիգոր Լուսավորիչ եկեղեցի
Ողջ ընթացքում մեզ դիմավորում և ուղեկցում են «Արի Օշական» երիտասարդական նախաձեռնության անդամներ՝գիդ-էքսկուրսավարները, եկեղեցում հանդիպում ենք քահանայի հետ, ստանում օրհնություն:
Oրն ամփոփում ենք բաց տարածքում՝սնունդ,սպորտային խաղեր, ժամանց, հանգիստ:
Փուլ 3-րդ Ամփոփում՝ ֆոտոպատումների, պատումների, տեսաֆիլմերի ստեղծում, հրապարակում բլոգում, ենթակայքում
Նախագծի աղբյուրը՝ https://manushakabrahamyan.wordpress.com/