Աշխատանքային նախագիծ․ 02-06.10.17

Նախագծեր՝ «Ես», «Տիեզերք», «Կոմիտասյան օրեր» ,«Բնություն՝իմ տուն» Մայրենի-լեզվագործունեություն․ Ջաննի Ռոդարի, Թափանցիկ Ջակոմոն Մաթեմատիկա, Ի՞նչ թիվ եմ ես, ընկերս, ուսուցիչս Ես 2-ով փոքր եմ 5 ից Ես 3-ով մեծ եմ եղբորիցս․․ Ես և շրջակա՝«Բնություն իմ տուն» նախագծի հաջորդ դիտարկումները Տեխնոլոգիա-Ցուցհանդեսի վերջին պատրաստությունները Այցելություն փակ լողավազան, դասական երաժշտւթյան ունկնդրում ամբողջ շաբաթվա ընթացաում։   ․   Ջաննի Ռոդարի Թափանցիկ Ջակոմոն։ Վաղուց, … More Աշխատանքային նախագիծ․ 02-06.10.17

Հոկտեմբեր, նախագծեր

Հոկտեմբեր ամսվա ընթացքում կիրականացվեն հետևյալ նախագծերը․ Բնություն՝իմ տուն Կրթական փոխանակում Ուսումնական աշուն Կոմիտասյան օրեր Սուջուխի ծես Ես Տիեզերք   «Հոկտեմբերիկ» ստուգատես Մասնակցություն Մեդիաուրբաթ ընդհանուր պարապմունքին Մասնակցություն «Սեբաստացիներ» երգչախմբին Մասնակցություն Գրական ակումբին Դասավանդողների ամենշաբաթյա հավաք